O super crema si alte trucuri de iesit repede din casa

Cand nu apuci decat sa te speli pe dinti inainte sa iesi in parc, e musai sa ai la indemana o crema buna. Dar buna. Atat de buna incat sa o poti folosi oricand cu incredere, sa o poti folosi si pentru copii daca e nevoie si sa raspunda rapid celor mai importante nevoi ale pielii

Asadar, ladies and ...ladies, I present you the one and only Paula's Choice
Skin Recovery Daily Moisturizing Lotion SPF 30, o crema hidratanta, anti aging si reparatoare pentru ten, cu factor de protectie solara 30. Ingredientele sunt unul si unul, dupa cum ne-a obisnuit acest brand. Pentru acelea dintre voi care nu ati folosit cremele ei, Paula Begoun este o creatoare de cosmetice foarte exigenta, care foloseste in formulele ei ingrediente ce si-au demonstrat eficacitatea si care au fost testate si studiate, eliminand factorii iritanti, in special parfumul si alegand ambalaje care sa mentina integritatea continutului. Crema despre care va vorbesc azi face parte din ritualul meu de mai bine de doi ani si ramane una din cremele mele de baza, indiferent de anotimp. Iata de ce imi place:
Crema contine filtre minerale, ceea ce inseamna ca protectia solara UVA si UVB este asigurata de ingrediente naturale - titanium dioxide si zinc oxide. Asta inseamna ca e bine tolerata de piele si ca nu mai avem de a face cu filtrele sintetice.
Contine  6 antioxidanti si 2 vitamine care ajuta pielea sa se apere de toxine, sa isi activeze resursele si sa se mentina tanara.
Formula hidrateaza, repara si are efect anti aging astfel ca atunci cand aplici crema, faci mai mult decat sa o protejezi de soare: o ajuti, o hranesti, o repari. Acesta e un alt principiu al Paulei Begoun, sa adauge in cremele ei ceva in plus: musai antioxidanti, vitamine dar si alte ingrediente skin identical, cell-communicating sau repairing.
Este ambalata intr-un tub care vine sigilat, astfel ca nu ne bagam mainile prin crema-obicei deloc igienic, iar formula isi pastreaza destul de bine proprietatile.
Nu are parfum sau alcool denat - ingrediente deosebit de iritante si chiar cu potential de a degrada pielea. Ati fi uimite sa vedeti cate produse de lux de pe piata contin acesti iritanti...de fapt, le gasim in majoritatea cremelor si din pacate, chiar in multe din renumitele dermato-cosmetice, recomandate pe banda rulanta de prea multi farmacisti si dermatologi.
Gramajul de 60ml este suficient pentru a acoperi nevoile tenului pe o perioada de 2-3 luni.
Lista completa de ingrediente si alte informatii le gasiti aici. Pretul este 155 lei, iar in luna august puteti beneficia de 10% reducere la toate produsele full size.

Nu uitati sa luati cu voi o oglinda daca planuiti sa va aplicati aceasta crema in parc sau in parcare, cum mi se intampla mie de multe ori. Filtrele minerale lasa urme albe care intra in piele in cateva minute, cu conditia sa fie intinse bine si aplicate uniform.

Ce mai fac eu ca sa pot iesi repede din casa cu doi copii?
Iata cateva trucuri:
- tin caruciorul in portbagajul masinii ca sa nu mai am grija urcarii/coborarii lui
- iau mereu apa intr-o sticla pe care o pot tine pe incheietura mainii, astfel ca mainile mele raman libere pentru copii
- iau o geanta mica ca sa am libertate de miscare
- am mereu in geanta un scutec de unica folosinta, servetele umede la pachet mic,  cel putin un baton cu fructe si un gel dezinfectant spray
- folosesc un portofel mic, las acasa teancul de acte si carduri de fidelitate
- cand nu il folosesc, pun marsupiul in spate ca sa am in continuare mainile libere
- daca e nevoie, leg o paturica sau o bluza cu maneci lungi de marsupiu sau de bareta de la geanta, in caz ca se face racoare
- fiecare copil tine ceva- ori o jucarie, un fruct sau, in cazul toddlerilor, chiar un rucsacel sau o punguta cu gustari si jucarii
- am mereu cu mine cel putin o carticica Pixi ( are dimensiuni foarte mici), o figurina Lego sau Playmobil si o lingurita de plastic pentru inghetata- pe aceasta o folosim pentru jucat in nisip/pamant
- am mereu niste bani sau cardul la mine. Stiu multe persoane care nu iau bani cu ele decat daca au ceva planificat de cumparat. Eu prefer sa cumpar o sticla de apa daca se termina cea de acasa, decat sa car din start 2 sticle. Si imi place sa ma pot opri oricand la o limonada sau la un market pentru o pauza de fructe.

Las lista deschisa pentru editare ;)
Plimbari usoare!

Etichete: , , ,