2017/07/04

Du-te si iubeste-te!

Dap. Chiar acum. Asa cum esti acum. Nervoasa, prea grasa, prea slaba, nepupata demult, neapreciata, singura, obosita, frustrata, banala, parasita, aiurita, saraca, satula, plictisita, deprimata, sictirita, ranita. Du-te chiar acum si uita-te in oglinda. La baie, pe hol, in masina, in monitorul stins, in oglinda din geanta, in vitrina de pe strada. Uita-te in ochii tai. Nu te uita la riduri, la firele albe, la pistrui, la sprancenele nepensate. Uita-te
in ochii tai. Asta fac si eu. Chiar acum. Sunt pe holul casei mele. Ma uit la mine. Imi vine sa plang. Inima imi bate mai tare. Ma uit la mine ca si cand as fi cea mai buna prietena a mea. Zambesc bland. Sunt aici. Orice ar fi fost ieri, orice va fi maine, oricat de naspa ar fi acum...sunt aici. Da. Azi sunt trista si simt ca nu am loc cu tristetea mea aici. Poate de aceea imi doresc o casa mai mare. Sa incapa acolo toate emotiile mele. Acum copilul doarme. E ok sa plang. Plang si zambesc. Sunt aici. Sunt tot eu. Doar ca am obosit. Respir adanc. Haideti si voi. Inspir si cand expir, spun: te iubesc, totul e bine. Inspir si mai spun o data: te iubesc, totul e bine. Eu nu pot sa zic cu voce tare ca trezesc copilul, dar daca voi puteti, do it. Simt forta in corp, in picioare, in palme, in piept. E bine. Inima bate normal. Sunt din nou cu mine. Ma uit cat pot de mult in ochii mei. E ok. Respir adanc si parca imi amintesc de resursele mele. Incet incet...se activeaza.
Da, unele chestii nu-mi plac la viata mea acum. E in regula. Orice ar fi, daca eu ma iubesc, totul devine bine. Forta revine. Universul ma aude.
De vreo doua luni, nepotelul meu de 8 ani ma intreaba obsesiv daca m-am uitat la videoclipul de care mi-a zis. O fac acum. Nu mai aman nimic.

Justin Beiber- Love yourself

Sursa imagini: www.dailymail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu