Atentie, acest produs nu este de mancare!

Mergi la supermarket sau la piata, alegi cele mai bune fructe cu grija, le speli, le blenduiesti, le amesteci cu miere si alte bunatati si apoi............ Va zic eu ce fac apoi: le mananc! Stiu ca multe dintre voi v-ati pune acest amestec pe fata si v-ati bucura de o masca naturala, dar cum bine imi zicea o cititoare, parca nu prea ma indur sa pun pe piele asa deliciii :) Recunosc, mai fac si eu din cand in cand un sacrilegiu cu cate o felie de pepene sau o banana, dar cam atat. Si trebuie sa mai recunosc ceva, nu prea am timp sa stau sa prepar aceste masti homemade, desi le ador si cred in beneficiile lor. Era o reclama in copilarie care zicea cam asa: "La ce bun atata munca, cand e gata preparata?"

Asa ajung eu sa ma intorc mai mereu de la cumparaturi cu cate o masca la plic. In meniul de saptamana aceasta va propun o masca familiara si totodata reinventata. Cred ca noi toate am testat la un moment dat mastile Montagne Jeunesse, intr-un timp le gaseam peste tot, chiar si la micile magazine de cartier si n-aveai cum sa rezisti ambalajului plin cu fructe delicioase. Compania producatoare a schimbat numele mastilor savuroase in 7th Heaven, dar ma bucur ca au pastrat conceptul ambalajului si ca au adaugat pe eticheta urmatoarele: "Atentie, nu manca - a se folosi doar pentru uz extern". Pliculetele cu fructele mele preferate - coacaze, capsuni si rodie- m-au atras primele, dar si cele cu miere sau aloe vera. Prima testata a fost masca cu coacaze si merisoare, pe care am ales-o pentru continutul de antioxidanti de care tenul are atata nevoie tot timpul anului, dar mai ales in sezonul rece cand consumul de cruditati scade. Mastile 7th Heaven au in pricipal ingrediente naturale derivate din plante si surse minerale, combinand extractele de fructe sau plante cu uleiuri, emolienti sau alte ingrediente active, in functie de tipul de ten sau actiunea carora le este destinata fiecare masca.

Masca aleasa de mine contine glicerina, argila, ulei de samburi de piersica, suc de coacaze si merisoare, extract de struguri si suc de aloe ca ingediente active. Arata ca o spuma de coacaze si miroase a prajitura cu fructe. avand o textura aerata, fina. Am intins-o cu degetele pe toata fata, evitand buzele si zona ochilor. Gramajul generos de 15 grame face ca pliculetul sa fie suficient atat pentru aplicarea pe ten, cat si pe gat si decolteu, asa ca profitati si nu aruncati restul. Timpul de actiune este de 10-15 minute, eu le-am stat pe toate si m-am bucurat de aceasta pauza asezonand momentul cu muzica buna si ochii inchisi. Curatarea e foarte facila, masca nu se intareste, nici nu se lipeste. Am curatat-o cu dischete umede si apoi am clatit tenul cu apa calduta. Tenul a ramas catifelat, revigorat, iar dupa indepartarea mastii nu am aplicat decat o crema foarte light.

Iata lista ingredientelor mastii folosite de mine, din care as renunta cu bucurie in primul rand la parfum, pe care stiti ca nu-l mai agreez in produsele cosmetice, dar si la coloranti. Apreciez totusi ca ca acestia din urma se afla la capatul listei de ingrediente, deci in proportie foarte mica: Aqua, Glyceryl Stearate SE, Stearic acid, Glycol stearate, Glycerin, Bentonite, Titanium Dioxide, Glyceryl Stearate, Coco-glucoside, Prunus persica kernel oil, Peg-100 tearate, Xantan gum, Propylene glycol, Caprylyl glycol, Mica, Parfum, Raspberry fruit extract, Aloe vera leaf juice, Blueberry fruit extract, Cranberry fruit extract, Vitis vinifera extract, phenoxyethanol, CI 15850, CI 42090.

Urmeaza sa testez peel-off-ul cu miere Manuka si sufleul de capsuni si promit sa ma abtin sa nu savurez preparatele 7th Heaven! Voi ce masti folositi in sezonul rece?






Etichete: ,