Cum am dus eu cremele la mare.....


Aveam ceva emotii cu iunie asta care a venit dintr-o data cu canicula si soare cat vezi cu ochii. De ce?


Mi se termina tubul de crema cu SPF 30 de la Paula's Choice si trebuia sa trec la un SPF 50, dar nu gaseam nimic care sa ma atraga: cremele pe care le tot analizam erau fie doar colorate, fie nu aveau o protectie de incredere, fie cu textura prea grasa, fie lasau urme albe pe ten timp indelungat. Cu un timing demn de teoria atractiei, Bioderma a lansat la inceput de vara Photoderm MAX Aquafluide cu SPF 50+
, in 3 variante: una incolora (yeeeei!), una usor colorata si una mai inchisa la culoare, urmand exact nevoile tenului pe tot parcursul verii, de la prima intalnire cu soarele pana la bronzul frumos de inceput de toamna.

Atat de incantata am fost, incat nu m-am indurat sa le testez cu soarele din oras, asa ca le-am dus pe doua dintre ele (variantele incolor si claire) la mare:  locul perfect pentru a face primele teste.


Dar mai intai, hai sa va spun ce e Photoderm Max Aquafluide SPF 50+: e o crema de protectie solara cu SPF 50+ (UVA + UVB), in trei variante: incolor, claire si doree, cu o textura inovatoare, ultrafluida, dar cu efect dry touch, matifiant. Este potrivita pentru toate tipurile de ten, inclusiv tenul mixt sau gras, protejeaza impotriva razelor UV, oferind si o protectie biologica, printr-un brevet exclusiv Bioprotecție Celulară®, care previne degradarea celulara si imbatranirea prematura a pielii. formula contine trei pudre cu efect matifiant, acesta fiind de altfel secretul pentru efectul anti-stralucire.

Dupa 2 saptamani de testare, incepute la mare si continuate cu rutina zilnica, iata ce mi-a placut la Photoderm Max Aquafluide 50 +:
- efectul non-gras este de departe punctul forte al acestei formule, iar pentru mine este o premiera sa am tenul ultraprotejat si catifelat fara a avea clasica pelicula grasa la suprafata pielii
- asigura protectie inalta de incredere, luandu-mi grija razelor UV de pe umeri si lasandu-ma sa ma bucur de vara
- nu are parfum si nici parabeni; nu stiu altii cum sunt, dar eu nu mai suport parfumul in cosmetice si am constatat ca tenul meu ( si mai ales zona din jurul ochilor) este mult mai cuminte si mai hidratat de cand am renuntat la parfum
- patrunde foarte rapid si nu lasa urme albe; desi initial se comporta ca orice alta crema cu SPF, dupa naxim 2 minute se absoarbe complet
- este rezistenta la apa si la temperaturi inalte, trecand cu brio testul iesirii la mare, cu tot cu balaceala la piscina si statul la soare.

Pe cat de repede patrunde in piele, pe atat de rapid a intrat aceasta crema in rutina mea zilnica si nu simt ca mai am nevoie de alta crema pentru zilele de vara, in afara de crema hidratanta. Acum folosesc varaianta incolora, urmand sa trec la nuanta claire de prin iulie, iar daca va fi cazul, la cea doree in toamna.

Gasiti Photoderm MAX Aquafluide SPF50 + in farmacii, la preturi recomandate de 56, respectiv 60 de lei pentru variantele colorate.

Acum ca emotiile au trecut, let's enjoy summer!





Etichete: ,