2015/04/23

This is the one: Bioderma Sensibio AR

Dupa multe cautari si incercari, in sfarsit, am gasit-o! Este crema mea BFF, care ma scoate din incurcatura nehidratarii, ma salveaza in dimineatile cu roseata si in momentele de iritare a pielii. V-o prezint pe Sensibio AR de la Bioderma, crema anti-roseata pentru pielea sensibila, care reduce roseata, calmeaza intens , hidrateaza si protejeaza pielea.

Ne cunoastem de doua luni, timp in care am folosit aproape un tub de 40 ml, in conditii de utilizare zilnica, in fiecare seara si uneori si dimineata.

Hai sa va spun de ce imi place:
- are o lista de ingrediente prietenoase, fara iritanti
- nu contine parfum- un atribut rarisim la cremele disponibile in Romania
- contine agenti pentru hidratare, hranire, calmare si protectie a pielii recunoscuti pentru actiunea lor: ulei de avocado, vitamina E, ulei de canola, mannitol, xylitol si ramnoza, extracte naturale de soia, ginko biloba, alge marine aurii si ceai verde
- este cotata BEST pe Beutypedia
- ambalaj la tub, nu la borcan
- are un pret foarte accesibil, la Farmacia Tei o gasim la aprox 45 lei.
Eram in cautarea unei creme in care sa am incredere ca hidrateaza tenul fara a-l agresa si care are si ceva in plus. Am gasit-o pe Beautypedia si mi-a placut mult descrierea: "cea mai buna crema hidratanta din gama Sensibio, cu o formula blanda, fara parfum, bogata in ingrediente skin repairing, anti-oxidanti, emolienti si anti-iritanti "(pe scurt).
Textura este una catifelata si fina, patrunde foarte repede in piele, fapt care initial m-a cam speriat pentru ca anticipam ca voi termina tubul foarte repede, dar aplicarea ei in strat subtire s-a dovedit foarte eficace, astfel ca, dupa doua luni, inca mai am crema in tub. Asadar, ne-am imprietenit rapid si a devenit crema mea de seara, desi uneori o folosesc si ziua, inaintea protectiei solare. Imi place efectul de hidratare si calmare a pielii, insa trebuie sa mentionez ca tenul meu are doar momente rare in care se confrunta cu roseata, deci nu stiu cat de eficienta e in cazuri de cuperoza sau rozacee. Este insa foarte eficienta cand pielea e iritata. am avut cateva episoade neplacute cand am introdus noi creme Paula's Choice in rutina mea, iar Bioderma Sensibio AR m-a ajutat sa le depasesc cu bine si sa le pot folosi in continuare, pana cand pielea mea s-a obisnuit cu noile formule.
Exista mici diferente in ordinea ingredientelor fata de formula data pe Beautypedia, insa am aflat ca ordinea ingredientelor din lista pe care o gasim pe cutia produsului, reprezinta proportia lor in compozitie,(later edit)
Si pentru ca tot vorbim despre Bioderma, va anunt ca un alt produs drag mie a implinit doi ani de cand ajuta tenurile cu tendinte acneice: Bioderma Sebium Global. L-am folosit cu succes pana anul trecut , cand tenul meu a devenit uscat si am iesit din categoria mixt/acneic.
Astept comentariile despre care sunt cremele voastre BFF si recomandari daca ati gasit o BFF de zi ( eu o aveam pe cea de la Olay cu SPF 15, dar a fost scoasa de pe piata).
Kisses, girls!
Lista de ingrediente Bioderma Sensibio AR: Aqua, Paraffinum Liquidum/ Huile Minerale, Glycerin, Persea Gratissima (avocado) Oil Unsaponifiables, Arachidyl Alcohol, Canola Oil. Huile de Colza, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Glycol Distearate, Ozokerite, Peg-100 Stearate, Sodium PCA, Moannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Laminaria Ochroleuca Extract, Glycyrrhetinic Acid, Tocopheryl Acetate, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract, Allantoin, Ginko Biloba Leaf Extract, Sodium Chondroitin Sulfate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Propylene glycol, Behenyl alcohol, Polyacrylamide, Diplamitoyl Hydroxyproline, Arachidyl Glucoside, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Sodium Hydroxide, Caprylic/ Capric Triglyceride, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben (BI 527). 

3 comentarii:

  1. Foarte util articolul, pacat ca nu au si varianta de zi. Dar ma incanta si pe mine crema asta, mai ales ca are un pret f ok. spor in cntnuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am gasit crema asta la helpnet cu 72 de lei :( cam mare diferenta, totusi. O sa caut si la Tei, poate prind un pret mai bun, ca tare mi-ar placea s-o incerc pe tenul meu alergic

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cris: si eu am observat ca la HelpNet a crescut mult pretul pentru aceasta crema, incearca la Farmacia Tei, din cate stiu, pretul e acelasi (in jur de 45 lei)
    @Cori Grama: exista pentru zi Sensibio AR BB cream, gasesti review-ul pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere