2013/04/06

Metoda "Wake up the sun" by ORLY

Intr-o zi ploioasa, cand Bucurestiul era asaltat de nori si nici nu aveam umbrela, am fost invitata la evenimentul de lansare a noilor colectii ORLY. Ma asteptam la o doza de culoare avand in vedere ca s-au lansat nuantele de primavara- vara, dar creatorii colectiei au mers mai departe. Am descoperit culori puternice de orange, fucsia, albastru si galben, dar si verde crud, mov, irizatii fabuloase si multa stralucire.

Prima oprire a fost la"bancul de proba" unde fetele din echipa ORLY faceau demonstratii cu noile nuante. Am ales-o pe cea mai puternica, un portocaliu intens din colectia de vara Mash-Up, care m-a fascinat din prima clipa. Si asa a iesit soarele.
Nu in oras, ci in mintea si inima mea.


Si va declar cu tarie ca astfel de culori sunt cele mai bune metode anti-astenia de primavara. Asa cum se spune ca nu ai cum sa fii deprimat daca mergi cu spatele drept, capul sus si un zambet (chiar si fortat) pe buze, la fel si cu nuanta unghiilor- pe care o vezi orice ai face, spre deosebire de cea a machiajului, pe care o vad doar ceilalti. Va las sa va delectati cu imagini si va invit sa va alegeti culoarea care sa trezeasca  soarele pentru voi!


PS: gazda evenimentului, Gabriela Cristea- care a ales aceeasi culoare ca si mine -, a spus ceva care mi s-a parut foarte interesant: pentru ea, unghiile sunt niste bijuterii. Nu poarta prea des bijuterii clasice si nici tinute indraznete, astfel ca manichiura este locul unde lasa creativitatea sa lucreze si isi poarta unghiile ca pe niste bijuterii. Mi-a placut ideea si chiar cred ca o manichiura perfecta poate functiona la fel de bine ca un inel pretios.


 Colectia GEL FX- 6 nuante noi pentru acest gel inovator care functioneaza ca o manichiura semi-permanenta, cu o durata a culorii de aproximativ 3 saptamani.
 Colectia de primavara Hope and Freedon Fest, o colectie delicioasa si plina de viata.
Colectia de vara MASH UP, cu nuante puternice, aleasa mea fiind orange-ul Mayhem Mentality- adorabila!!!
Si cireasa de pe tort- GEL FX Shift Shader, un gel cameleonic care isi schimba culoarea in functie de temperatura. Magic!

5 comentarii:

  1. este superb portocaliul acela , am si eu una din colectia mai veche !

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt minunate culorile1 si mie imi place ORLY si articolul tau e vesel si inspirational. O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce culori superbe potrivite pentru primavara

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce culori vii ! Portocalilul acela deschis arata beton !

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe culori .Sa ineteleg ca gasim aeste lacuri si in romania ? Sunt de cumparat online ?

    Si foarte frumos pus pantoful acela langa, i da un efect maxim!

    RăspundețiȘtergere