2013/03/11

Cum m-am imprietenit cu uleiurile: Episodul 1- Herbagen Chocolate dream

Le vedem peste tot, ne sunt recomandate in ingrijirea pielii, citim despre efectele lor miraculoase, dar parca tot nu se lipesc de noi. Eu le dau tarcoale de anul trecut si de-abia acum pot spune ca am reusit sa le privesc cu ochi mai buni. Cred ca principalul motiv care m-a tinut departe este textura. Nu-mi place senzatia de piele lucioasa, alunecoasa, imbibata. si desi exista multe uleiuri cu texturi mai delicate, senzatia este cam aceeasi.

Dar.. la inceput de primavara, am facut primul pas si am ales un produs lansat recent pe piata, fiind chiar posesoarea unui exemplar din lotul 001. Am ales uleiul Chocolate Dream de la Herbagen, pe care l-am gasit la Plafar, la 32 lei. Mi-au placut ambalajul si lista de ingrediente si asa a ajuns in cosul meu cu bunatati.

Sa va spun ce contine:
uleiuri vegetale de masline, avocado, samburi de strugure si argan (toate uleiuri vedeta in cosmetica)
Si ce nu contine:
parabeni, uleiuri minerale, coloranti, siliconi.
Produsul are 99% materii prime de origine naturala si un gramaj de 150ml.
Miroase a ciocolata, desi nu are cacao - acesta zic eu e un minus, dar mirosul e atat de placut, incat te face sa uiti repede acest aspect. Pompita ajuta la dozarea foarte buna a uleiului, evitand scurgerea lui pe tub/maini/haine.

Iar cel mai important: ajuta pielea sa devina mai elastica, mai bine hranita si mai relaxata. Poate fi aplicat pe ten sau pe corp, dar si pe par. Fiind o incepatoare si tinand cont de uleiul de masline din compozitie- care  e destul de consistent, eu il folosesc doar pe corp, o data sau de doua ori pe saptamana, dupa dus. Atunci este cel mai bun moment pentru a aplica uleiurile, chiar pe pielea putin umeda, pentru ca astfel el patrunde mai usor si nu e nevoie decat de un masaj de 10 minute pentru ca uleiul sa fie absorbit.

Concluzii:
1. dupa o luna de utilizare, am observat o imbunatatire a aspectului pielii, ea devenind mai catifelata si mai neteda, iar aceasta combinatie este minunata nu doar pentru ingrijire, ci si pentru prevenirea sau tratarea vergeturilor!
2. utilizarea necesita masaj ceea ce bine pentru ca stimulam circulatia sangvina si producerea de colagen, dar e si mai obositor la inceput
3. senzatia de piele uleioasa nu e atat de rea, iar beneficiile merita un efort saptamanal
4. uleiurile naturale sunt o alternativa foarte buna la cremele cu multe chimicale si ofera un grad de hidratre si de nutritie greu de egalat de cremele obisnuite
5. aplicarea uleiului poate deveni o activitate relaxanta de cuplu, mai ales daca partenerului ii place ciocolata :D

Intre timp, am mai facut loc pentru alte doua uleiuri in cosuletul meu, iar despre ele va voi vorbi in postarile urmatoare. Insa vreau sa stiu in ce relatii sunteti voi cu uleiurile pentru ingrijire, ce anume folositi si cum. Eu imi continui aventura si mi-am pus in cap sa trag singura concluziile despre aceste produse atat de mediatizate in aceasta perioada. Va tin la curent si asptept parerile voastre!

5 comentarii:

  1. excelent! ce anume folosesti? chiar mai devreme am auzit de o masca pentru par foarte buna tot cu uleiuri. Promit sa-mi fac curaj si sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. cat mai multe articole despre uleiuri

    RăspundețiȘtergere