2012/06/29

Relaxare constienta cu crema anti-stres Danielle Laroche

Avem creme de hidratare, anti-rid, anti-aging, nutritive, anti-imperfectiuni, cu SPF sau fara, dar ce inseamna o crema anti-stres? De fapt, ce inseamna o piele stresata? Aceasta a fost prima intrebare pe care mi-am pus-o cand am primit pentru testare crema Danielle Laroche: Anti stress cream, cu squalane, acid hialuronic si minerale si apa de la Marea Moarta. Din punctul meu de vedere, o piele stresata este cea care este expusa, pe o anumita perioada de timp, unor factori cu potential nociv cum ar fi fumatul, poluarea, temperaturile extreme sau praful. Poate fi de asemenea un ten care a fost neglijat sau care a fost ingrijit incorect sau tratat excesiv. 

Cum actionam in acest caz?
Avem nevoie de hidratare, protectie cat mai buna, calmare si re-energizare a tenului. Crema Danielle Laroche promite sa ne ofere ca prim ajutor hidratare, catifelare si revigorare. Odata cu crema, am primit o lista de ingrediente cu proprietatile principale si proportia  lor in continutul cremei. A fost cea mai frumoasa supriza si o noutate absoluta pentru mine, care m-a pus la multe ore de documentare pe fiecare ingredient in parte si mi-a reaprins dorinta de a fi chimist. Pentru aceasta initiativa, compania La Duchesse, care mi-a propus testarea acestei creme, are o bila alba mare de tot.

Asadar, va propun sa ne imprietenim cu ingredientele active pentru care aceasta crema le contine:
- Squalane confera suplete pielii
- Saccharide Isomerate hidrateaza
- Ethylhexyl Methoxycinnamate protejeaza de efectele razelor solare
- Sodium Hyaluronate (acid hialuronic) are proprietati extraordinare de hidratare si de legatura intre celule
- Butyrospermum Parkii (untul de shea) hidrateaza, vindeca si protejeaza pielea de factorii externi
- Tocopheryl Acetate(vitamina E) are rol antioxidant
- Maris Aqua (apa de la Marea Moarta) este bogata in minerale cu rol in hidratarea, vindecarea, curatarea si re-echilibrarea pielii

Crema are o textura usoara, insa nu patrunde imediat in piele, fiind necesare miscari de masaj sau de tapotare de 1-2 minute pentru absorbtia ei completa. Este o crema pufoasa, fluida, cu mici particule rosii care se dizolva in timpul masajului si care mie imi dau senzatia unui mic gomaj, ajutand astfel la patrunderea mai buna a cremei. Am aplicat-o seara timp de aproape doua saptamani, deoarece in timpul zilei folosesc creme cu SPF ridicat. Rezultatele, pana acum, sunt un plus de hidratare si catifelare, precum si o senzatie placuta a pielii.  Mirosul e usor dulce si imi place, insa m-as fi multumit cu o intensitate mai mica si as fi preferat ca parfumul sa fie ultimul pe lista de ingrediente.

Nefiind o crema cu multe ingrediente naturale paraben-free sau cu SPF ridicat, nu cred ca as fi remarcat-o, insa pielea mea a primit-o foarte bine si nu si-a manifestat nici o nemultumire pana acum. Voi continua folosirea ei pe timpul verii si voi vedea daca efectele se mentin pe termen lung. Pana atunci, ma bucur de prima crema pe care o aplic "constient"- dupa analiza amanuntita a ingredientelor si o recomand ca o alternativa care merita incercata pentru ingrijirea pe timp de vara, cand tenul striga dupa ajutor. O gasiti aicialaturi de alte produse din gama Danielle Laroche, un brand produs de B.4.U, companie cosmetica din Israel care combina stiinta cu beneficiile mineralelor de la Marea Moarta.

Va doresc o vara fara stres, cu relaxare maxima in interior si cat mai multe ajutoare din exterior!


6 comentarii:

  1. Poti sa te bucuri si tu de o vara fara stress ;)
    http://laduchesse.shopmania.biz/cumpara/anti-stress-cream-3241832

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu pe nimeni care sa fi folosit aceste creme, dar din ce spui suna bine. Mi-ar placea sa le testez, insa pretul mi se pare cam mare avand in vedere ca nu sunt prea cunoscute....

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! eu am mai folosit produse DL, de curatare. mi-au placut mult, cred ca cei din Israel fac produse foarte bune. multumesc pentru review, creme chiar nu am folosit dela ei, dar ma pregatesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ceva parabeni sau tetrasodium edta, MEA....n-au aceste creme?

    RăspundețiȘtergere
  5. Lista completa de ingrediente o gasiti in a doua imagine, in care este detaliata compozitia cremei.

    RăspundețiȘtergere