Impartim zambete, griji, vise si... produsele Ivatherm

Am primit cu mare bucurie vestea ca voi participa la campania Trender- Ivatherm " Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?".
Este o campanie de suflet si de frumusete, care pentru mine a inceput demult. De cand eram mica si imparteam dulciuri, jucarii si atentia parintilor. A inceput din '84, cand m-am nascut. De atunci, impart cu sora mea, care este si partenera mea in acest proiect, bucurii si tristeti, discutii lungi la telefon, weekend-uri, produse de machiaj, griji, planuri, dorinte si accesorii:).
Cu mama impart dimineti, ganduri, filozofii de viata, sesiuni de shopping, inghetate in parc si ....cam tot ce se intampla in viata mea. Ea nu foloseste produse cosmetice, deci nu o puteam include la testat produse, insa o includ in fiecare zi la testat viata. Cu ea imi impart sufletul si de la ea am invatat sa fiu eu.
Impart povesti si experiente si multe dupa-amiezi cu prietenele mele, cu femeile din familia mea mare si in curand cu bichonica mea, si ea tot o fetita care va intra in casuta mea in acest weekend. 
Iar de azi impart cu sora mea si produsele Ivatherm! Am primit produsele pe care ni le-am dorit: creme hidratante Aguafil Rich si Crema Multiperformanta, spray-ul cu SPF 50 si crema anti-celulita Reveratrox, alaturi de doua spray-uri cu apa termala, semn ca Ivatherm a avut grija sa nu ne lipseasca in aceasta vara acest produs esential pentru ingrijirea si protectia pielii. Tot de azi incepe testarea si va voi tine la curent cu tot ce se intampla in cadrul acestei frumoase povesti create de Trender si Ivatherm pentru a ne aduce aminte cat de frumos este sa imparti, sa daruiesti si sa primesti. Multumesc!

Etichete: ,