2012/06/16

Glossul pentru par sau Cum sa ai o coama de leu stralucitoare



Povestea:
Am stat mult sa ma gandesc la titlu. Am oscilat intre "coama de leu" si "cum m-am impacat cu mama". Nu stiu altii cum sunt, dar mama este cel mai mare critic al meu. Are trei butoane rosii: pantofii, parul si hainele- elemente de care eu mai tot timpul ma declar multumita, dar foarte rar cadem la pace. Dar, pentru ca tot exersez "being zen", am invatat ca fiecare lucru negativ are si o latura pozitiva. Astfel, parerile mamei mele despre cele trei aspecte devin cel mai bun barometru care imi indica gradul de eficienta/schimbare/imbunatatire/inrautatire a situatiei dupa ce incerc un produs/outfit/alt numar de centimetri la tocuri.

Prima intalnire:
L'Oreal Paris m-a provocat sa incerc samponul Elseve Nutri-Gloss Cristal, un sampon de infrumusetare, cu perle si microcristale care promit sa ofere stralucire, fara sa incarce, pentru parul lung, tern, normal sau fin. Samponul e delicios ca aparitie. Daca obisnuiati sa mancati ruj cand erati mici, atunci intelegeti ce vreau sa spun. Ambalajul roz transparent si textura cu mii de particule sclipitoare te atrag de la distanta, iar aici dau nota 10 celui care a avut ideea transparentei. 

Eu si brandul:
Cu Elseve nu am avut prea multe intalniri, exceptand mostrele travel size pe care le-am utilizat cu succes si incantare in vacante si care m-au convins sa achizitionez produsul, dar n-am mai regasit placerea de la prima utilizare si am revenit la sampoanele profesionale pe care le alternez cu cele bio. Dar, cu tema de la Scoala de Beauty Blogging sau fara, oricum as fi incercat acest sampon pentru ca 
pur si simplu irezistibil si pentru ca apreciez ideea unui produs de infrumusetare pentru par: nu de ingrijire completa, nu de refacere miraculoasa, nu anti-matreata, anti-cadere etc. Cred ca are si parul dreptul la glossul lui!

Aplicarea:
Dupa ce m-am jucat vreun sfert de ora cu recipientul, urmarind ca un copil bulele de aer si stralucirea texturii, am aplicat samponul de doua ori: prima data ca pe un sampon, cu miscari de masaj, iar apoi ca pe un balsam, lasandu-l cateva minute pe par. Nu am vrut sa folosesc alt produs pentru ca vroiam sa vad efectele cat mai bine. Si bine am facut, pentru ca samponul Elseve s-a descurcat foarte bine in ambele roluri. 


Rezultate:
Pe masura ce se usca, parul meu devenea matasos, deloc incurcat, usor, pufos, jucaus. Mirosea a ceva familiar...a proaspat, a vacanta si copilarie, dar mi-e greu sa va descriu in detaliu pentru ca la mine simtul olfactiv e strans legat de amintiri si senzatii si mai putin de provenienta reala si obiectiva a parfumului. Cred ca cel mai mult mi-a placut faptul ca imi simteam parul plutind cumva anti-gravitatie, iar acest lucru a confirmat descrierea de pe ambalaj: " formula usoara, fara silicon si imbogatita cu proteine hraneste firul de par fara sa il incarce sau sa lase reziduuri vizibile. Parul dumneavoastra este usor ca un fulg".  Apoi am deschis fereastra balconului si am stat la soare sa grabesc uscarea, iar parul meu s-a incarcat de la lumina lui si a inceput sa devina tot mai lucios. Ma simteam ca o jucarie cu baterie solara. 


Juriul:
Atunci am chemat juriul sa analizeze si sa dea verdictul. Mama a fost incantata! Mi-a admirat volumul ca de coama de leu, stralucirea si textura parului, iar pentru mine asta a insemnat "victorie"! Apoi am trecut la facut poze si m-am bucurat intreaga zi de parul meu pe care il simteam liber si entuziasmat.  A doua zi, parul era ceva mai asezat, dar in continuare matasos, vesel si ne-incurcat. Si luciul era la locul lui, cu intensitate ceva mai mica, dar ultima fotografie este facuta la umbra, fara ca parul sa fi fost expus la soare.

Concluzii:
Astept cu nerabdare a doua aplicare ca sa vad daca regasesc aceeasi bucurie a primei incercari, mai ales ca eu si Elseve avem un "history" la acest capitol. Nu voi renunta la produsele profesionale, nici la samponul cu ingrediente naturale, dar cu siguranta, dupa aceasta experienta, am facut loc pentru altceva. Si imi intaresc opinia ca, asa cum noi ne schimbam starea de spirit, gandurile si exprimarea, la fel simtim sa schimbam produsele de ingrijire, alternandu-le intr-o ordine pe care ne-o alegem singuri, in functie de "acel ceva" care ne ramane de la fiecare in parte. De la Elseve Nutri-Gloss Cristal, mi-au ramas jocul, legatura cu copilaria si libertatea pe care o simteam in suvite, precum si privirea aprobatoare a mamei mele. Deci ori de cate ori voi avea nevoie de aceste lucruri, il voi folosi, cu conditia sa treaca de testul celei de-a doua aplicari. 

O sa va tin la curent si sper sa experimentati cat mai multe lucruri frumoase atunci cand folositi produsele cosmetice!


LATER EDIT: 
Tocmai am revenit dintr-o mini-vacanta la mare, in care am folosit pentru a doua oara "Gloss-ul" Elseve, iar rezultatele au fost la fel de bune, chiar mai spectaculoase gratie expunerii mai mari la soare, care a facut parul si mai stralucitor. Samponul a trecut asadar testul celei de-a doua aplicari si chiar il recomand pentru vara- se potriveste perfect cu decorul marin si atmosfera de vacanta!











3 comentarii:

  1. buna, sa ne spui cum e a doua aplicare, chiar as vrea sa-l incerc! si eu am avut mostre de la diverse produse dar mi sau parut diferite de produsul mare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Juliet! A doua aplicare a fost cu succes, efectul a fost acelasi, deci samponul Elsev a tecut testul meu:) O sa completez si in articol imediat. Cat despre mostre, nu am destule informatii ca sa imi formez o opinie corecta, cred ca depinde mult si de mediul/nevoile pielii sau parului. Eu am observat ca in vacanta, cand schimb mediul, se schimba si nevoile de ingrijire si este posibil ca de accea sa am rezultate diferite mostre vs. produs full-size.

    RăspundețiȘtergere