1,2,3...Start SUMMER!



Astazi, in a treia zi cu soare din iunie, Blogul despre Frumusete da startul la distractia de vara! Sper ca ati observat ca am spus distractie, nu pregatire, nici stres. Ingrijirea pe timpul verii imi doresc sa insemne relaxare, veselie si satisfactie, iar cu putina organizare si un pic de muzica, acest lucru devine foarte realizabil.


Dupa cum stiti, am fost aleasa sa particip la proiectul Scoala de Beauty Blogging By L'Oreal, iar prima tema a acestui proiect o reprezinta pregatirea pentru vara. Am adunat produsele potrivite pentru aceasta perioada si am ales pentru voi cativa pasi de urmat pentru ca pielea noastra sa se simta bine in aceasta vara.
Sunt multe produse in imaginile mele, dar nu va sunt necesare toate. Eu am decis sa va arat cat mai multe variante din care puteti alege in functie de efectul dorit si de buget si va voi prezenta pe larg cate un produs din fiecare categorie,
Inainte de start, vreau sa va zic ca, desi iarna nu-i ca vara, in ce priveste grija pentru ten si pentru corp, iarna e ca vara. Avem nevoie de multa hidratare, vitamine, protectie si ingrijire.





PASUL 1: Curatarea
Aici intra demachiantul, apa micelara, lotiunea tonica si bineinteles, apa termala. Pentru ca la apa termala nu sunt mari diferente de pret, in ce priveste alegerea celorlalte, eu investesc in special in demachiantul pentru ochi si in lotiunea tonica. Folosesc demachiantul Ivatherm doar pentru zona ochilor care este foarte sensibila  si demachiantul Alverde cu trandafir pentru restul fetei si pentru decolteu.
Despre Lotiunea Tonica cu Trandafir Dr. Organic:
Cu ingrediente organice- aloe vera, infuzie de trandafir, vitaminele B5 si C, galbenele, floarea pasiunii si ulei de floare de muscata- lotiunea Dr. Organic are efect antioxidant si anti-bacterian, curata si hidrateaza pielea. Are un miros de gradina cu flori si o textura delicata, iar aplicand-o prin tapotare (nu cu miscari de stergere), actioneaza ca un revitalizant. Eu o aplic dupa lotiunea micelara Ivatherm si o folosesc ca pe un tratament, nu ca pe un produs de curatare. O puteti gasi aici: (Plafar, 55 lei, 150 ml).

PASUL 2: Hidratarea tenului
Este esentiala in orice perioada a anului, iar eu vara aceasta ma voi hidratarii, dupa o lunga perioada in care am folosit doar produse nutritive sau antirid. La aceasta categorie puteti alege creme hidratante cu factor de protectie ( eu folosesc Eucerin SPF15, Ivatherm SPF 20 sau Gerovital Sun SPF 50) sau creme exclusiv hidratante, peste care puteti aplica o lotiune cu factor de protectie. Si nu uitati de crema pentru conturul ochilor! Eu acum testez Bema pentru ochi si buze, de la Plafar.
Despre Hydraphase Intense de la La Roche Posay:
Am inceput vara cu aceasta crema -tratament rehidratant intensiv, cu acid hialuronic fragmentat, care intareste coeziunile celulare pentru a retine apa in piele. Am ales varianta Lejere, cu o textura usoara, potrivita pentru zilele calde si, desi o folosesc doar de cateva zile, efectele se simt. Nu mai am senzatia de strangere si de piele uscata, absorbtia este rapida, iar textura usor de aplicat cu doar cateva miscari. ( in farmacii, aprox. 60 lei, 50ml).

PASUL 3: Ingrijirea corpului
Aici, pe langa exfoliere si hidratare, cele mai multe dintre noi avem nevoie de un produs de combatere sau prevenire a celulitei. Pentru exfoliere, eu folosesc zahar sau zat de cafea, pentru hidratare crema Ivatherm Body Hydrating, dar si ulei de migdale dulci, pe care il aplic saptamanal prin masaj. De cateva ori pe saptamana folosesc o crema anti-celulita. Acum sunt in teste cu Cellulight de la Elmiplant si urmeaza Resveratrox Forte de la Ivatherm.
Despre Gelul Anticelulitic pentru Drenaj Elmiplant:
Este o combinatie picanta de guarana, alge marine si piper negru care ajuta la reducerea excesului de apa, stimuleaza micro-circulatia si dreneaza toxinele. Intens este un cuvant bland pentru actiunea lui: pielea se inroseste puternic pentru aproximativ 30 de minute dupa aplicarea prin masaj si activarea circulatiei se simte la propriu. Gratie texturii de gel, nu necesita un masaj mai lung de 10-15 minute pentru toate zonele cu probleme,actiunea se simte imediat, iar efectul de imbunatatire a aspectului pielii este cu atat mai mare cu cat este aplicat regulat, de 2 ori pe zi...ceea ce eu nu am reusit pana acum. Il aplic doar de cateva ori pe saptamana, dar ma declar multumita pentru ca am vazut deja rezultate. Este dificil pentru ca pielea inrosita nu te lasa sa iesi din casa in fuste sau pantaloni scurti decat dupa 30de minute, dar cu putina organizare cred ca poate deveni un tratament prietenos. ( Elmiplant, aprox. 20 lei, 200ml)

PASUL 4: Protectia solara
O cunoastem cu totii, este un must-have, indiferent daca ne place sau nu. Stiu ca este dificil sa aplicam zilnic lotiunile cu factor de protectie, in special in zilele urbane, in care credem ca suntem mai ferite de soare, dar cred ca merita sa ii facem loc in ritualul nostru zilnic. Aici oferta este generoasa si avem de unde alege. Eu folosesc pentru corp Eucerin cu SPF 30 in oras si Loreal Solar Expertise cu SPF 50 la plaja, iar pentru ten Anthelios XL SPF 50 de la La Roche Posay. La aceasta categorie, nu voi alege un produs anume pentru ca toate sunt necesare, dar vreau sa atrag atentia asupra protectiei buzelor. Eu folosesc un balsam cu galbenele Alverde pentru hidratare si balsamul protector Gerovital Plant cu SPF 15 si vitamina E, care costa in jur de 5 lei.
PASUL 5: Machiajul
Vara aleg un machiaj light, iar produsele pe care le folosesc zilnic sunt fondul de ten Joviale, de la Ivatherm , SPF 15 (am scris despre el aici), glossul roz Givenchy si fardul de obraz The Body Shop. Pentru un machiaj mai elaborat, va recomand pe timp de vara produsele waterproof (mascara Maybelline New York si creion Chanel kohl pentru conturul ochilor), un fond de ten compact rezistent la transfer (eu folosesc Lancome Teint Idole cu SPF 15) si culori cat mai luminoase pentru pleoape. Evit rujul in aceasta perioada si aleg un gloss hidratant, iar pentru unghii imi plac lacurile nude. Va recomand Lancome Teint Idole, este aliatul meu pentru machiajul de party si l-am folosit cu succes in machiajul pentru nunta mea. Il aplic de obicei peste fondul de ten fluid, in loc de pudra, pentru finisare si efectul anti-transfer si anti-sebum (pretul lui este de aprox. 160 lei).

PASUL 6: Ingrijirea parului
La acest capitol voi trece peste ingrijirea esentiala (sampon, blasam, masca) si va voi recomanda un produs de styling care face minuni pentru parul meu: Sealing Serum Sleek Look Matrix. Eu avand parul nici drept, nici ondulat, asezarea lui in spatiu devine o problema daca nu il usuc cu peria, ceea ce incerc sa evit pe cat posibil. Dar cu un strop din acest produs, incalzit putin in palme si aplicat pe parul umed, pe varfuri sau pe lungime, firele rebele se calmeaza,iar parul se textureaza frumos. Il gasiti in saloanele de coafura si costa in jur de 65 lei sau puteti alege orice alt serum de netezire de la alte branduri. Ocazional, folosesc un fixativ lejersi  concentratul protector SUN, ambele SP Wella Professionals. Cel din urma se adauga in produsele de tip leave-in si protejeaza parul de razele solare, fiind indicat pentru zilele petrecute la piscina sau la mare.

Acesta a fost dosarul meu de vara, sper sa va ajute in crearea ritualului vostru pentru aceasta perioada, iar daca v-a placut, va invit sa votati Blogul despre Frumusete aici: http://www.facebook.com/loreal.paris.romania/app_384084031634205

LET'S ENJOY SUMMER!

Etichete: ,