Smile! avem solutii...de la Ivatherm: review crema cu viniferol si UNA pentru ochi

Ca orice beauty addict care se respecta, am si eu o mare dragoste: cremele pentru ingrijirea conturului ochilor. Am testat multe, am cumparat multe si, desi nu am gasit inca crema perfecta, am un top din care fac parte si cele doua creme Ivatherm: crema anti-rid si anti-cearcan cu Viniferol si crema anti-aging UNA.

Crema cu Viniferol e preferata mea datorita compozitiei: viniferolul activeaza "genele longevitatii" si este combinat cu un complex extras din cartilagiu marin, cu proprietati anti-radicali liberi, precum si cu untul de karite si uleiul de migdale dulci, doua din ingredientele mele favorite. Textura este lejera, medie ca si consistenta, patrunde rapid in piele si ingrijeste foarte bine zona ochilor, cu un efect mai vizibil anti-cearcan decat anti-rid, cel putin in cazul meu.

Crema UNA este vestita deja pentru continutul sau inovator: PhytoCellTec AlpRose, care protejeaza celulele stem ale pielii, stimuland regenerarea, unt de cupuacu- hidratant si antioxidant si Matrixyl 3000 care creste productia de elastina si colagen. Insa dincolo de continut, pe mine m-a cucerit prin textura spumoasa: este cea mai lejera crema pe care am incercat-o, iar aplicarea este facila si delicata. Pur si simplu nu o simti, desi dupa cateva saptamani ii simti beneficiile: zona ochilor este mai lumimnasa si mai ferma, iar ridurile se atenueaza usor.
Ambele produse contin apa termala Herculane si vi le recomand ca solutii de incredere pentru intretinerea si ingrijirea zonei din jurul ochilor. Efectele pot fi wow, in functie de tipul de ten si problemele pe care vreti sa le corectati, insa cred ca secretul sta intr-o folosire indelungata si in completarea cremelor cu hidratare din interior si un ritm de viata cat mai sanatos.
Apropo de folosirea indelungata, daca v-ati obisnuit cu texturi mai consistente/mai grase pentru cremele pentru ochi, pregatiti-va sa "devorati" intr-un ritm mai alert cremele Ivatherm. Desi aele doua creme au gramajul standard (15 ml), textura lor legera (mai ales in cazul UNA) m-a determinat sa folosesc mai mult produs la fiecare aplicare, iar asta pentru ca sunt obisnuita cu altfel de texturi si cu masajul indelung pentru a ajuta patrunderea cremei, ceea ce nu e necesar in cazul Ivatherm.
Insa continuarea ritualului cu oricare dintre produsele Ivatherm e de-acum mai usoara: puteti face achizitiile online, direct de pe site-ul companiei: http://ivatherm.ro/una-crema-anti-aging-contur-ochi-ivatherm.php

Voi mai scrie despre acest subiect pentru ca e unul din preferatele mele, dar pana atunci, indiferent de cate riduri de expresie aveti, nu uitati sa zambiti! Cum bine spunea cineva, "decat o frunte ingandurata, mai bine riduri de expresie":)

Etichete: ,