2012/01/20

Friday delight

Mi-am rasfatat azi mainile cu un ritual delicat de exfoliere, dupa care am folosit crema pentru maini cu catina de la Cosmetic Plant, iar la final, am adaugat un strop de culoare care sa ma energizeze tot weekendul: Orange Sanguine 363, de la Peggy Sage, pe care o puteti gasi aici: http://www.melkior.ro/oja-lacuita-11mldiverse-nuante_id311#ancora_nuantex.

Asa cum am promis, va arat si alte imagini de la inaugurarea Melkior si va pregatesc pentru saptamana viitoare un ritual bio pentru ingrijirea tenului.








Weekend insorit!

3 comentarii:

  1. Eu folosesc de un an de zile produse Peggy Saje. Sincer, unghiile mele suntt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! unghiile sunt o carte de vizita pentru o femeie, iar daca ai gasit aliatul potrivit, e perfect! Eu inca imi imbunatatesc ritualul de ingrijire a unghiilor, daca ai sfaturi in domeniu, sunt binevenite.

    RăspundețiȘtergere
  3. palimara e tare sexy cand prezinta,daramite in poza cu ea.

    RăspundețiȘtergere