2012/01/16

Beauty space: inaugurare Melkior in Baneasa Shopping City

Hello girls!
Ce-ati zice daca ati sti ca produsele profesionale pe care le gaseati doar in saloanele de infrumusetare sunt acum mult mai aproape de voi, intr-un spatiu unde le puteti descoperi pe indelete, le puteti analiza culorile si continutul si puteti afla de la profesionisti totul despre ele?
Pentru noi, the beauty addicts, nu poate fi decat un motiv de bucurie si pentru ca stiti ca imi place sa impart, va anunt inaugurarea magazinului Melkior in Baneasa Shopping City, un loc unde branduri precum Peggy Sage, Thal'ion sau Subtil sunt mult mai aproape.

Tocmai m-am intors de la evenimentul de deschidere a magazinului si mi s-a parut ocazia perfecta pentru prima postare de anul acesta. Si este, de azi, ocazia perfecta pentru fiecare dintre noi sa ne imbogatim trusa de machiaj si ingrijire cu produse profesionale.


Evenimentul a fost unul plin de culoare si stralucire, exact ca delicioasele pudre Peggy Sage si este inca in plina desfasurare. Invitatii beneficiaza de sedinte de coafura, manichiura si machiaj si multe vedete precum Andreea Esca, Amalia Nastase, Tani Budi sau Gabi Szabo continua sa isi faca aparitia in noul magazin- un adevarat beauty space cum l-am simtit eu inca de la intrare. Dupa ce le-am scris celor de la Melkior urarea mea pe panoul de ganduri frumoase, am plecat, ce-i drept mai devreme decat as fi vrut, insa asta pentru ca sunt inca in recuperare dupa doua operatii la dentist si mi-a si murit aparatul foto intr-un mod subit. Dar m-am intors cu multa energie pozitiva si v-o transmit si voua, asa ca sa incepeti anul cu inspiratie.


Si tot pentru inspiratie, va arat cateva imagini de la eveniment, cu promisiunea sa revin cu mai multe zilele urmatoare si sa va spun mai multe despre minunatiile pe care le gasiti la Melkior (iata si adresa magazinului online:http://www.melkior.ro).

PS: eu sunt indragostita de lacurile de unghii si pensulele Peggy Sage si de gama Thal'ion, pe care v-o recomand datorita complexitatii ei si a continutului pe baza de extracte marine.
PS 2: anul acesta se anunta a fi unul plin de culoare, cel putin pe Blogul Despre Frumusete. So..smile and stay tuned!











2 comentarii:

  1. imi plac si mie produsele lor, peggy sage e in top si la mine, dar si vopseaua subtil. ma bucur ca au deschis un magazin. sa te faci bine si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Andreea si la multi ani! sper sa urmaresti blogul in continuare pentru ca voi reveni cu noutatile Melkior;)

    RăspundețiȘtergere