2011/11/14

New in town: crema Herbagen

Ne place sa fim frumoase, dar daca putem fi chiar acum, e si mai bine. Asa se explica succesul enorm al produselor care promit efecte instantanee, desi noi stim ca orice lucru durabil se obtine in timp. Cu toate acestea, tocmai mi- am achizitionat si am inceput sa folosesc o crema Herbagen, cu efect antirid imediat. Nu am ales-o pentru denumire :), ci pentru lista de ingrediente, pe care v-o voi dezvalui in curand, in cadrul unui review. Pana atunci,  va pot spune ca sunt foarte incantata de textura, de aplicarea facila, de faptul ca patrunde foarte usor in piele. Am mai folosit creme Herbagen acum cativa ani si am fost multumita si atunci. Ma bucur ca am redescoperit brandul pentru ca vreau sa il testez din nou, cu ochiul critic mult mai informat din prezent :).
Daca va intalniti cu ea in magazin, opriti-va macar si cititi ingredientele. Crema contine proteine cu masa moleculara mare extrase din fructul de Argania originar din Maroc.
Va tin la curent cu aceasta experienta, pe curand!

2 comentarii:

  1. Buna. Te rog, poti sa faci un review acestei creme? Doresc sa stiu daca merita sa o cumpar sau nu. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Clara! Iti multumesc frumos pentru ca mi-ai reamintit de crema Herbagen. Saptamana aceasta va aparea review-ul ei. Sper sa-ti fie de folos si sa urmaresti blogul in continuare!

    RăspundețiȘtergere