Experienta mea Cosmetic Plant

Folosesc de peste doua saptamani produsele Cosmetic Plant si m-am gandit sa va povestesc si voua despre cele trei nou-venite in trusa mea de ingrijire: lapte demachiant, crema pentru maini si crema anti-cearcan, din gama cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant.
In primul rand, sunt incantata de textura, mirosul si culoarea produselor, dar si de ingredientele active: uleiul de catina si de masline, ingrediente in care eu cred si care si-au dovedit eficacitatea de-a lungul timpului, fiind foarte indicate pentru hidratarea pielii, hranirea ei si protectia pe timpul iernii.
Am facut propriul meu clasament, astfel ca va voi prezenta produsele in ordinea locului pe care il ocupa in topul meu:
1. Premianta- Crema pentru maini 
Cu efecte emoliente si regenerante, crema te cucereste de la prima aplicare. Are o textura bogata, intens hidratanta si catifelata. Nu e nevoie de o cantitate mare de produs pentru a-ti ingriji mainile, textura este usor absorbita dupa doar cateva miscari de masaj, iar efectul este minunat: pielea este fina, pufoasa, zonele aspre dispar, iar senzatia de catifelare dureaza foarte mult timp. Crema contine vitaminele A, E, F si D si creeaza un film protector pe piele- exact ce imi doresc de la o crema pentru sezonul rece. Crema Cosmetic Plant a trecut chiar si testul final al tatalui meu, un mare consumator de creme pentru maini, pentru ca se confrunta adesea cu pielea crapata si uscata dupa sezoanele de lucru in gradina. dupa cateva zile de aplicare, crema a actionat ca un tratament si i-a vindecat efectiv pielea, iar acest lucru i-a adus acestei creme premiul I din partea mea.
2. Medalia de argint- Crema contur ochi anticearcan
La capitolul creme pentru ochi, eu sunt consumatorul activ din familie. Nu m-am confruntat decat foarte rar cu cearcanele, insa ingrijirea pielii din jurul ochilor este o prioritate pentru mine. Asadar, am folosit crema anticearcan Cosmetic Plant doar pentru ingrijire si ma declar foarte incantata de rezultate. Dedicat tenului normal si mixt, pentru orice varsta intre 20 si 60 de ani, crema contine ulei de catina, masline, samburi de struguri, vitaminele A si E, pantenol si petide din orez si soia- un mix bogat in beneficii pe care l-am folosit cu incredere. Aplicarea este facila, textura este semi-grasa, dar patrunde rapid in piele, iar efectul este de catifelare intensa a pielii, de luminare a zonei ochilor si de protectie. Eu am aplicat-o si dimineata si seara, iar ambalajul de 30ml iti permite sa aplici ori de cate ori simti nevoia, fara a-ti face griji ca deja trebuie sa-ti cumperi alta dupa 2 saptamani.
3. Bronzul- Laptele Demachiant Vitaminizant
Laptele demachiant este destinat tenului normal si mixt, insa pentru mine, textura este un pic cam mult- este foarte consistenta si se intinde mai greu, semanand mult cu o crema. Eficienta sa este buna, indeparteaza foarte bine machiajul, doar utilizarea este mai greoaie. Parerea mea este ca ar fi mai indicat pentru tenul uscat. Prin urmare, il recomand ca achizitie, insa e bine sa stii la ce sa te astepti din punct de vedere al texturii. Sunt convinsa ca exista si persoane care apreciaza textura mai groasa a demachiantelor, insa pentru celelalte, o textura mai fina si mai fluida ar fi bine-venita.
Ma bucur ca am intrat in campania Cosmetic Plant si Trender, am primit produse de buna calitate care isi vor pastra locul  in trusa mea si dupa terminarea campaniei. Astept parerile voastre daca ati testat produsele Cosmetic Plant sau daca intentionati sa vi le achizitionati.
http://www.cosmeticplant.com/
Pana atunci, sa aveti inspiratie multa si soare din plin!

Etichete: ,