Fasoane la Fason


Capricii, mofturi, dorinte...rasfat! Sunt cuvinte care noua, femeilor, ne plac la nebunie. Iar eu le-am gasit recent un loc unde ele nu sunt considerate pacate: salonul Fason by Cristima Grama se joaca cu formele artei, dar si cu formele rasfatului intr-un mod extrem de natural astfel incat sa te simti ca acasa de indata ce intri in salon. 
Pentru mine, saptamana trecuta a fost prima intalnire cu echipa Fason: am raspuns invitatiei lui Alice Nastase Buciuta, redactor-sef al revistei Tango, la vernisajul expozitiei de fotografii realizate de-a lungul timpului de revista Tango cu vedete ale caror coafuri au fost realizate de Cristina Grama. Am vazut imagini absolut fascinante cu Loredana, Maia Morgenstern, Valentina Pelinel, Daniela Nane, Dana Razboiu sau Monica Tatoiu, fotografii care isi vor juca cu siguranta rolul de inspiratie pentru clientele salonului Fason. 
    A fost un eveniment special prin atmosfera familiara pe care am gasit-o la Fason, alaturi de Cristina Grama si Roxana Iliescu si un mix interesant de invitati, de la trupa Live on Mars, echipa Tango, Maria Radu, Lora, cititoare ale revistei sau cliente ale salonului. 
    Am vazut colectia de coafuri pentru toamna-iarna a Cristinei Grama, "Jazz", o colectie unde femeia anului 2012 sparge granitele timpului si readuce in prezent stralucirea perioadei interbelice intr-o varianta reinterpretata prin forme nonconformiste. Nonsalanta, puternica, extrem de senzuala si neaparat blonda- acestea ar fi directiile compozitiilor Cristinei Grama, care mi-a dezvaluit ca a ales blondul ca un simbol al epocii care a inspirat-o. 
"Blondul este o culoare unitara, feminina, care s-a purtat foarte mult in perioada interbelica si care revine in 2012 cu o multitudine de posibilitati, cu nuante de la cald la natural sau metalic. In special pentru Romania, blondul este o culoare care isi poate gasi cu usurinta armonia cu orice tip de ten, fiziologia romancelor fiind una care permite nuante de blond, bineinteles, perfect adaptate tipului de ten", mi-a explicat Cristina Grama. 
Ce mi-a mai placut:
- am intalnit-o pe Simona Catrina, editor coordonator la revista Tango- o femeie pe care o admir si mai mult acum, dupa ce am vazut personalitatea calda si discreta din spatele articolelor efervescente pe care le citesc intotdeauna cu drag
- pasiunea Cristinei Grama in crearea unui look total, nou, insa aparent nestudiat..probabil asta inseamna talent cand te numesti "Hair Designer"
- cafe latte-ul de la Musetti care mi-a aromat dimineata si pe care vi-l recomand daca nu va plac zilele fara cafea
- faptul ca am aflat de la Cristina Grama ca mi-ar sta bine blonda. Iar daca o sa iau vreodata aceasta decizie, cu siguranta ma voi abandona echipei Fason! 


 PS: incercati sa explorati lumea frumusetii interioare si exterioare, profitati de orice intalnire, orice pauza de cafea, orice invitatie sa cunoasteti oameni si locuri noi. Rasplata acestei deschideri fata de lume este delicioasa!               


Etichete: ,