Fashion vibe @ Gerard Darel

Asa cum am promis, am revenit cu mai multe imagini de la lansarea celui de-al doilea magazin Gerard Darel din Romania, eveniment care a adunat multe vedete locale in jurul colectiei toamna-iarna semnate Gerard Darel. Dintre toate, le-am ales pe cele ale caror tinute m-au inspirat: Laura Cosoi, Venera Arapu si Simona Untaru, Simona fiind castigatoarea Look of the Year in Italia si purtand la lansare top, jacheta de piele si plic by Gerard Darel.


Din colectia GD din acest sezon, promovata de frumoasa Robin Wright, m-au atras in primul rand materialele utilizate, dantela neagra, matasea cu imprimeuri florale, pielea de o calitate exceptionala si accesoriul cel mai important: Simple Bag, o noutate a acestui sezon. M-am bucurat sa regasesc in magazinul din Baneasa Mall multe din creatiile pe care le-am admirat pe site-ul companiei si m-am bucurat si mai mult pentru ca am avut ocazia sa stau de vorba cu Marianne Romstain, General Manager si CEO al companiei si cu Raymond Cahen, International Director Gerard Darel, despre colectiile Pablo- un alt brand Gerard Darel, care pe mine m-a cucerit la Paris. Incantati ca eram familiara cu brandul, cei doi au declarat deschisa ideea lansarii sale in Romania...candva. Am ciocnit sampanie multumita de raspuns si pentru ca acest brand imi place, va invit si pe voi sa il descoperiti aici: http://www.pablo.fr/fr/?pe2011

Etichete: ,