Draga trenderita...

                          



Cel mai frumos lucru pentru un beauty editor/blogger/lover este sa testeze produse si sa le descopere beneficiile. Cosmetic Plant si Trender mi-au oferit aceasta bucurie si m-au invitat in campania Cosmetic Plant. Am primit trei produse din gama cu ulei de cătină şi măsline: un lapte demachiant vitaminizant, o cremă pentru ochi anticearcăn şi o cremă pentru mâini. Cum am primit coletul, cum m-am pus pe citit! "Draga trenderita...." - asa incepeau instructiunile de campanie si n-am putut decat sa ma bucur si sa citesc mai departe, cu zambetul larg si curiozitatea copilului care deschide cadouri . Am parcurs prezentarea campaniei, lista cu ingrediente pentru fiecare produs si brosura de prezentare Cosmetic Plant.  Despre ingrediente vom vorbi in postarile viitoare, insa de-abia asteptam sa va spun cat de impresionata sunt de complexitatea ofertei acestui brand. 
Mi-am dat seama că nu ştiam decât 10% din creaţiile acestei companii şi mă bucur enorm că, odată cu această campanie, am avut ocazia să descopăr existenţa unor produse care şi-au câştigat deja un loc pe lista mea de shopping: - loţiunea tonifiantă pentru păr cu ardei iute
- crema de zi cu măceşe 
- emulsia hidratantă-vitaminizantă pentru gât şi decolteu. 
Si sa nu uit de gama pentru mame si bebelusi, Me &Mom. Nu-i asa ca suna foarte bine? Voi stiati de aceste produse?
Vă voi ţine la curent cu toate etapele experienţei mele alături de cele trei produse Cosmetic Plant şi astept parerile voastre despre brand, daca ati avut ocazia sa folositi produsele Cosmetic Plant. 

Etichete: ,