2011/07/05

Ce am ales sa port vara asta


Sunt o femeie moderna, imi place sa schimb 4 tinute pe zi, ador sa merg la shopping. Pot sta o zi intreaga la raionul cu produse de ingrijire, in farmacie nu ma dezlipesc de raftul cu dermatocosmetice, am truse pline de produse de make-up si imi place sa vanez noutatile, sa descopar noi solutii pentru frumusetea mea si sa imi imbogatesc ritualul de ingrijire. Poate de aceea nu sunt un consumator fidel, insa intotdeauna exista dulcile exceptii.
Despre asta vreau sa va vorbesc azi, despre un produs care m-a cucerit definitiv si caruia ii promit devotamentul meu. Este fondul de ten Joviale, noua comoara a Ivatherm. Il folosesc zilnic incepand cu 1 iunie si de atunci am devenit prieteni apropiati. Stie cand am o dimineata proasta si ma ajuta sa-mi recapat buna dispozitie, stie cand sunt grabita, cand ma pregatesc pentru un eveniment, cand vreau sa fiu seducatoare. A ajuns sa ma cunoasca si ma intelege de fiecare data. Imi ofera exact ce am nevoie si imi place pentru a intrat in ritmul meu. Dimineata il gasesc usor, doar pipaind prin geanta, pentru ca are un ambalaj de sticla rotund si nu il pot confunda cu alte produse. Este un produs dermato-cosmetic, cu o bogatie de ingrediente care imi ajuta tenul: are o formula hidratanta, cu ulei de jojoba, vitamina E si provitamina B5.
Lista de ingrediente, fara parabeni, parfum sau fenoxietanol mi-a castigat increderea inca de la prima intalnire, insa ceea ce m-a convins a fost prima aplicare. Textura este absolut delicioasa, cremoasa, nu curge si se aseaza atat de frumos pe piele incat totul pare extrem de natural. Si se simte la fel. Dupa aplicare, imi simt tenul pufos si am ajuns sa ador senzatia asta si sa devin dependenta de ea. Acoperirea este foarte buna, rezistenta este medie (eu avand tenul mixt) daca nu aplic o pudra, dar chiar daca il aplic doar dimineata, tenul meu arata bine pana seara. Machiajul se fixeaza foarte bine pe el, iar faptul ca imi si protejeaza pielea, gratie filtrelor solare (SPF 15) il face cu adevarat de nepretuit, in special in zilele de vara.
Este perfect pentru tenul sensibil, pentru machiajul natural si pentru corectarea imperfectiunilor. Iar eu am descoperit ca este si foarte inteligent: cel mai mult ii place cand il aplic dupa crema Ivatherm cu SPF 20, cu ea se intelege cel mai bine si e si normal sa fie asa, avand in vedere ca ambele fac parte din frumoasa familie Ivatherm.
Iata asadar propunerea mea pentru aceasta vara: fondul de ten Joviale, crema de zi Ivatherm cu protectie solara, un gloss stralucitor, un blush in nuante de roz, ochelarii de soare, rochita cu floricele si un accesoriu in tendinte. Adaugati si revista voastra preferata si aveti un bagaj perfect pentru o zi superba de vara.
Have fun!

2 comentarii:

  1. Te-am citit cu placere! Ma abonez ca sa fiu la curent cu postarile!
    Si unde mai pui ca mi-a placut maxim fardul de obraz din poze.
    Este tot de la Body Shop?
    Numai bine!
    Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit Lavinia! iti multumesc din suflet ca urmaresti blogul meu:) da, fardul de obraz este de la The Body Shop si este prietenul meu de nadejde, il folosesc ca blush, ca fard de ochi (tonul mai inchis) si pentru a crea zonele de lumina (nuanta cea mai deschisa). Ti-l recomand cu caldura!
    pe curand!

    RăspundețiȘtergere