Ritualul fericirii

Acum cativa ani, la inceputul jobului meu de beauty editor, i-am luat un interviu Monicai Tatoiu. Mi-a placut de ea, dar asta e alta discutie. Curiozitatea mea, desi considerata neinteresanta de catre sefa mea de atunci :D, nu era sa aflu ce parare are Monica despre ultimele tendinte de la Paris, ci ce anume face zilnic aceasta femeie pentru a se ingriji si a arata asa. Ce creme foloseste, ce trucuri, ce rujuri. Si am ramas impresionata de lista lunga de cosmetice si obiceiuri care faceau parte din viata ei. Demachiant, tonifiant, serum, crema pentru ochi, crema pentru fata, protectie solara, crema pentru buze, crema pentru decolteu si gat, fond de ten, mascara, ruj etc etc. Iar asta era doar lista de dimineata. Spre seara iar..demachiant, serum, crema...iar inainte de culcare ..guess what? Demachiant, serum, crema de noapte etc etc..si parfum. Asta cu parfumul mi-a ramas in minte pentru ca il aplica in locurile calde ale corpului, un mic truc, pentru ca acolo se pastreaza cel mai bine mirosul si...acolo actioneaza direct asupra narilor barbatilor. Am mai zis ca-mi place de ea? Dar sa revenim la ritualul ei. Pe vremea aceea, eu foloseam un demachiant si o crema pentru ingrijirea tenului. Si mi se parea de-a dreptul imposibil sa am un ritual atat de complex. Cu timpul insa, am descoperit tonifiantul, crema pentru ochi si protectia solara. Inca n-am ajuns la complexitatea ritualului Monicai Tatoiu, dar aceste mici lucruri si-au facut loc in viata mea de zi cu zi si am simtit beneficiile.
Cu cat practici un lucru mai des cu atat el iti intra in viata si devine o parte din tine. Din pacate, unele dintre lucrurile pe care le facem frecvent ajung sa fie obiceiuri proaste sau toxice. Dar..asa cum exista un ritual al frumusetii exterioare, exista si unul pentru starea noastra de bine. Daca e un lucru de care m-am convins in ultimii ani este ca fiecare zi e o provocare. O noua lupta, o reasezare a lucrurilor, un pas inainte catre echilibrul interior si catre fericire. In fiecare zi, un ritual al starii de bine ne poate ajuta sa ne mentinem bucuria de a trai si sa avem cu adevarat o zi frumoasa.
Fie ca e vorba de ceaiul de dimineata, de exercitiile de pilates de la ora 10, de discutia pe chat cu iubitul sau cu cea mai buna prietena, de razele soarelui care inunda dormitorul sau de copacul din fata balconului pe care se aseaza porumbeii...fiecare dintre aceste mici elemente, desi aparent lipsite de importanta, pot fi secretul pentru un zambet care sa ne insoteasca toata ziua.
Fiecare dintre noi isi poate crea un ritual al fericirii, punand cap la cap toate acele mici lucruri care ne fac placere si care sunt numai ale noastre.
Enjoy!

Etichete: ,