2011/01/07

Azi nu

Azi nu te plac, nu am nevoie de tine, nu te pot ajuta, nu sunt disponibila, nu am chef, am alte planuri, alte prioritati. De ce e asa greu sa spunem asta? Am fost educati ca a spune "nu" se traduce prin egoism. Insa am renuntat astfel, de buna voie, la un drept personal, la respectul fata de noi insine. La a ne respecta starile si sentimentele, intimitatea sau propriile nevoi. Va propun un exercitiu. Spuneti "nu" la un moment dat in timpul zilei, sigur veti avea ocazia, refuzati o cerere sau o solicitare, oricat de mica. E chiar recomandat sa incepeti cu ceva mic, o situatie banala, in care ati fi tentati sa spuneti "da , sigur", desi nu aveti chef, timp sau energie pentru acel lucru. Fara scuze, fara explicatii. Pur si simplu spuneti "nu, acum nu pot. vorbim mai tarziu". Vedeti ce se intampla, cum va simtiti. Eu am incercat. Nu am ranit pe nimeni. Nu s-a rupt nici o relatie. E doar un exercitiu de sinceritate. Astept parerile voastre si va invit sa va inspirati de aici:

 http://www.youtube.com/watch?v=Mhwi4yyN5S8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu