2010/12/06

Evadare intr-o zi de luni

Credeam ca prima postare va fi despre o noua colectie de make-up a unui brand international (de-a dreptul fascinanta, dealtfel).
Dar am primit un strop de lumina in suflet si am simtit ca e mai bine sa scriu despre asta. Am reascultat, dupa un an, "Dulce in suflet", cantata de Analia Selis. Eram la volan, acum cateva zile. Fara sa-mi dau seama, am inceput sa plang si sa rad in acelasi timp. Acel plans curat care iti vine din interior doar atunci cand ceva extrem de frumos iti atinge sufletul. Si conduceam si ma minunam de efectul muzicii, de voce, de cuvinte, de rezonanta lor in gandurile mele. A doua oara am ascultat-o azi, tot in masina, dar nu in a mea. In timp ce eu ridicasem visatoare ochii spre cer, inca de la primele acorduri, amicul de la volan a vorbit tot timpul la telefon, a butonat un email, s-a jucat cu trei bile antistres (erau de fapt bile de rulmenti, dar asta am aflat mai tarziu). Si mi-am dat seama ca nu simtim cu totii muzica la fel (ceea ce e perfect normal, don't worry).
Seara insa am ascultat-o din nou, de asta asta cu iubitul meu. Am dansat si am dat iarasi play si am ascultat versurile impreuna. Just magic.
Fie ca o ascult singura sau cu cineva, pentru mine, aceasta melodie e ca o cutie cu liniste. Asa cum sunt cutii cu biscuiti, cu pantofi sau cu porumb dulce. O cutie la fel de la indemana ca si cele din supermarket, insa mult mai bogata si mai ieftina. Stiu ca uneori e greu sa te deconectezi, sa iti rupi acele 3 minute si sa nu faci nimic altceva decat sa te bucuri de muzica. Unora li se pare o prostie. Dar eu as spune "incercati". E atat de important sa ne acordam aceste cateva momente, sa lasam sufletul sa respire, sa lasam gandurile sa se plimbe pe unde vor ele, sa inchidem ochii daca putem si sa simtim muzica. Un astfel de gest, aparent banal, ne ajuta sa ne re-echilibram, sa recapatam o bucatica din linistea interioara si sa gustam din nou din libertatea si calmul interior al unui copil. Nu trebuie sa fie aceasta melodie. Nici macar nu trebuie sa fie o melodie. Nimic nu trebuie. Putem insa sa ne dorim sa ne oferim in dar cateva clipe minunate. Eu am ales "dulce in suflet" si v-o dedic din suflet, ca un cadou de iarna.

http://www.trilulilu.ro/grigorevasile/7aa8891626efe6

"In linistea sufleteasca a-nceput sa cante,
Canta alb, canta liniste, canta flori, canta bucurie"

2 comentarii:

  1. Imi place foarte mult mesajul articolului si maniera in care l-ai transmis. Talentata, asa cum te stiu. Felicitari pentru blog si succes!

    RăspundețiȘtergere